A tegnap este tanulságai

 2010.12.11. 11:49

Lement végre csütörtökön a rendezvényünk, volt cirka 60 néző, így a meghívott vendégelőadók előtt nem maradtunk szégyenben - más kérdés, hogy anyagi oldalról durván mínuszos a történet, van még mit dolgozni, mire a következő ilyenbe belefogunk.

Csináltunk róla egy 5 órás felvételt, de mivel kölcsönkamerával dolgozott a barátom sürgősen meg kellett csinálni a digitalizálást. Fél hat környékére beszéltük meg Márkkal, hogy átjön, a kamera nálam volt, csak egy firewire kábel kellett hozzá - neki viszont el kellett rohannia egy szennyeskosarat venni, mert az eddig megoldás (egy IKEA-s zsák) befuccsolt, ugyanis a macskájuk már több alkalommal alomnak nézte a ruhákat és odabrunyált...

Még a Récsei Centerben volt a barátnőjével, mikor hívtam, hogy részemről kezdhetjük a bevitelt, így gondoltam a dolgot meggyorsítandó elmegyek értük kocsival, barátnőt kitesszük náluk, aztán megyünk hozzánk. Nem lakom messze az említett helytől, de egy szerencsétlen véletlennek köszönhetően elgondolkodhattam két dolgon:

1. A troli tanulójáratokat miért délután 5-6 körül küldik ki a forgalomba? Ezen kívül aki trolit tanul vezetni, az autóban ült-e már? Ugyanis az általam kifigott vezetőpalánta minden lámpánál azt játszotta, hogy a zöldre váltás után egy 3-4 másodpercet még gondolkodott, hogy gázt adjon-e, majd amikor végre meglódult a 30-40 éves járgány (arról az özönvíz előtti, totálisan szögletes, magas bőrüléses típusról van szó) akkor tűzlemezig nyomta a pedált, csak hogy a következő pirosnál csúszhasson 3-4 métert a fékezéskor.

Emellett azt sem értem, hogy egy tanulónak azt nem kell gyakorloni, hogy hogyan álljon be egy ekkora böszme döggel a megállóba, hogy ne sodorja el a bámészkodókat? (Ahogy az sem mellékes, hogy én az egyik legnehezebb dolgonak gondolom azt, hogy hogyan csűri vissza a gépet egy frankó reggeli araszolós dugóban a sorba, amikor egy biciklist sem engednek maguk elé állni az autók, nehogy 40 centive több sort álljanak végig.) Ha ez is a próbautak része lenne, akkor talán az a pár, mögötte beszorult autós sem kapna hülyét, hanem szépen a megállónál kikerülhetnék.

2. Miközben ezen dühöngtem, szomorúan állapítottam meg, hogy az autók kormányát valami teljesen tökéletlen hővezetési képességgel megáldott anyagból készíthetik. Télen a kormány 5 perc alatt egy jégcsap fagyosságát magáévá teszi, míg nyáron ugyan ennyi idő alatt olyan hőmérsékletet ér el, hogy húst lehet sütni rajta - a kaland csak az, hogy hidegben hiába tombol a fűtés a kocsiban (nyáron detto a klímával), már az összes műanyag izzik, a kormány az istennek se akar átmelegedni, vagy csak akkor, amikor már pólóban vezetek, hogy ne dőljön rólam a víz.

 

Gondolkodtam, hogy ma erről a triviális marhaságról írjak, vagy arról, hogy igen tisztelt regnáló vezetésünk és a hozzá kapcsolódó sajtótermékek egy év alatt eljutottak oda, hogy a saját pártkatonáikat gyilkolják le szelíden - de végül úgy döntöttem, hogy nem fogok Tarlós Istvánnak védőbeszédet írni, mert csak felidegesítem magam rajta és még úgy tűnhet, hogy megkedveltem.

Ezt a rossz viccet még zárásként elsütném: a fenti példák bizonyítják hogy minden kormány szar.

Címkék: politika fidesz autó szívás tömegközlekedés mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr672508611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása