Hazajöttem...

 2010.03.14. 21:01

...de egyelőre nem lesz bejegyzés az útról, mert a nagypapám kórházba került. 

Ennél fogva hiába sikerült jól a francia túránk, eléggé magam alatt vagyok, kiváltképp, hogy a kisöreget már csütörtökön bevitte a mentő az Uzsokiba, nekem viszont csak ma mondták el a szüleim, mikor hazaértünk... tudom, hogy jót akartak vele, de ettől függetlenül baromi szar érzés, hogy én gondtalanul csúszkáltam, míg Papa rosszul volt...

Mindegy, most nem az én picsogásomon van a hangsúly úgysem: a lényeg, hogy a nagyapám kórházban van és az a fontos, hogy minél előbb kijöjjön illetve, hogy a bent eltöltött idő ne tűnjön neki olyan borzasztónak - éppen ezért holnap összecuccolom az öreg mágneses sakkkészletünket és betelepedek hozzá egy napra lejátszani egy pár partit (83 éves kora ellenére hülyére fog verni), meg meghallgatni a régi sztorijait.

Az útról a beszámolót a jövő hét közepére ígérem, addigra összerendezem a képeket, és ha minden összejön, akkor lesz egy rövid slideshow is mellé. Addig is kívánok mindenkinek egy békés, párt-csürhéktől, oszlatástól és balhéktól mentes március 15-ét.

(Nem lesz ilyen.)

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr161839757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása