Száguldás, orális szerelem

 2010.03.29. 19:33

A lent leírtakhoz nem sok köze van, de ismét beteg vagyok, hogy az isten verje meg. Mondhatnánk, hogy ritka szarul indul a hét, de ennél ótvarabb a szitu, mivel a hétvége kezdődött ezzel, így a pihenésem is ment a levesbe. Pénteken még semmi bajom nem volt, majd szombaton arra keltem, hogy zsilett-pengék korzóznak a nyelőcsövemben. Délutánra egy sikertelen ruhavásárlási akciót követően elértem a mosott szar állapotot, háromkorl kidőltem vagy két órára, ami tudtam, hogy semmi jót nem jelent, mert csak akkor szoktam ilyen kómaszerű alvást produkálni, ha nem aludtam egy egész héten át normálisan, vagy ha beteg leszek. A vasárnap hajnal volt a legkirályabb: én a megfázásnak és a beszűkült torkomnak hála horkoltam, mint egy medve, a barátnőm meg ezt megelégelve cirka 10 percenként felébresztett, mert nem tudott aludni tőlem - nincs is frankóbb, mint két morózus, kialvatlan ember egy vasárnap reggel!

Mára sem érzek különösebb javulást: mintha minden nyelésnél egy teniszlabdát próbálnék meg letuszkolni a torkomon. Egyben.

"Vigasz gyanánt" találtam egy nacccerű KFV+ egyedet az Index-en. Hogy egészen pontos legyek, ismét a Velvet volt a remek hír leközlője - néha úgy érzem, hogy ha napjában rendszeresen végigolvasnám a teljes kínálatukat, akkor óránként születhetne egy ilyen poszt. Zseniális, már-már kimeríthetelen forrása az oldal az ilyen csekély értelműeknek.

Kéretik vigyázni, felnőtt tartalom következik, az érzékenyebb lelkületűek vigyázzanak, nehogy felzaklassa őket a hír!

Bencsik Tamara fellációt végzett az M7-esen

Az énekesnő arról mesélt a MRésMRS című műsorban, hogy párjával extrém szituációkban szeretett/szokott szexuális aktust létesíteni. „Ádámmal éppen hazafelé mentünk, és ahogy néztem őt vezetés közben, nagyon megkívántam. Gondoltam egyet, és hogy is fogalmazzak..., elbújtam a traffipax elől. Nagyon kellett vigyáznom, nehogy egy bukkanónál véletlenül megharapjam, de szerencsére nem történt semmi ilyesmi” – mondta a Playboy magazinnak levetkőző Bencsik, aki azt is hozzátette, talán ez volt a legextrémebb aktusuk. A 130 km/h-s sebesség mellett szájjal szeretett Ádám, állítólag már kiránduláson is élvezhette Bencsiket, sőt, az sem zavarja, ha valaki látja, mit művelnek - írja a Bors.

(velvet.hu)

Bámulatos, ugye? 

Nyilván jó fizet a média az ilyen dumákért, de biztos, hogy van annak kettőnél több agysejtje, aki ilyen dumával kiáll a közönség elé? Vagy ez marha szekszi és ilyen, amúgy kamuizű sztorikat kell nyomni? Nem megy a zeneipar, kedves Tamara, sok a köcsög torrentező, kell az ingyenreklám?

Mert nem kedves hölgyem, ettől jóízlésű ember nem veszi meg szívesebben sem a lemezedet, sem a Playboy-t.* Az igénytelenbbjének meg, aki a te képeidre rázza majd otthon a répát, majdnem mindegy hogy miket mondasz - viszont te és szájjal szeretett** Ádámod majd azzal a tudattal élhettek, hogy a racsnizó nyomorultak majd arra gondolnak közben, hogy őket szopod egy kocsiban, hiszen ország-világ előtt előadtad ezt, mint egy számodra teljesen hétköznapi dolgot.

Hozzátenném, nem vagyok én se prűd, az orális szexet a normál nemi élet fontos részének tartom: de könyörgöm az intimitás az valami divatjamúlt, nyálas, idealista szar? Csak ez az alja, "údevadmacskavagyok"-póz menő? Ettől leszel rohadtul népszerű és trendi, de közben azt várod, hogy ne egy betömhető és eldobható luknak tartsanak? Persze közben ott van a mű prüdéria, amikor nem vagy képes azt mondani, hogy "leszoptam", hanem helyette szaltózva hányod a rizsát, hogy "elbújtam a trafipax elől"... és még ezt is tudják tetézni! "A 130 km/h-s sebesség mellett", mi? Autópályán simán belefér egy szaxi, de a sebességhatárt egy hajszállal sem lépjük át, de nem ám!

Remélem, hogy majd a legközelebbi ilyen roppant intelligens, izgi kis kalandod során az is eszedbe jut, miközben szíved szottya vöröslő fejjel hörögve pumpálja tele az ostoba képed, hogy meglehetősen rút halál, ha egy szembejövő szalagkorlát kettészelve a kocsit lemetéli a sötét búrád... és bízom abban, hogy nem következik be, de ha mégis a szalagkorlát helyett mondjuk egy háromgyerekes családot kentek szét, mert olyan kívánatos dolognak tűnik épp cidázni egyet, akkor drága Ádám leharapott csonka brével menjen 15 évre a hűvösre, ahol ideális köcsögként szájjal szeretheti felebarátait, míg kedves Tamara mondjuk nyaktól lefelé megbénulva élje le az élete hátralévő résztét.

Jár a pecsét.

* Férfi létemre még soha nem vettem Playboy-t, velem van a baj? :-/

**Ezért Pulitzer-díjat a szerzőnek!

Még egy utolsó gondolat: az megvolt, hogy a Mr és Mrs újraindításáról szóló plakátokon az volt a szlogen, hogy "Újraindul a sikerműsor"? Nyilván túl sikeres volt, ezért is vették le 3 adás után, ugye.

Címkék: média kfvpozitív

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr531876751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása