Zsák a foltját

 2010.03.16. 18:06

Hajdú Péteréknél kicsit bonyolultabban alakult az első randi, mert egyik fél sem volt még igazából szabad. „Kimentem Albertirsára, ott mentünk be egy étterembe. Mikor leültünk, közölték, hogy bezárnak. Át kellett mennünk máshova. Vacsoráztunk, arra nem emlékszem, mit ettünk, csak arra, hogy nagyon szexis volt Kata szerelése. Szerettem volna, ha már az első randin az enyém lesz, de ő visszautasított” – emlékezett vissza Hajdú Péter. Sarka Kata azt is fel tudta idézni, férje mit viselt az első randin, és további részletekkel gazdagította az elbeszélést. „Péter állandóan azon izgult, hogy le ne bukjon a barátnője előtt. Farmerben és rövid ujjú ingben volt. Én nem öltöztem ki nagyon, mert nem adtam sok esélyt a dolognak. Apám kérdezte is, nem zavar-e, hogy olyan idős barátnője van, mint anyám. Akkor nekem is volt barátom, de nem volt komoly a kapcsolatunk, így ez nem izgatott. Egyébként jót beszélgettünk, rendes volt. A második randink viszont sokkal különlegesebbre sikeredett az elsőnél. Értem küldött egy limuzint, amiről kiderült, Lou Bega miatt bérelte az Esti Frizbi stábja, hiszen azzal vitték reptérről a forgatásra. A randi igazából akkor kezdődött el, amikor az énekest és Edvin Martont kitettük a szállodájuk előtt” – mondta Sarka Kata, aki, mint mondta, nem gondolta volna akkor, hogy férjhez megy Mr. Frizbihez.

(velvet.hu)

Néhány apróság, ami felkeltette a figyelmemet:

HP: "...arra nem emlékszem, mit ettünk, csak arra, hogy nagyon szexis volt Kata szerelése."

SK: "Én nem öltöztem ki nagyon..."

Ha ez egy amerikai rendőrségi szembesítés lenne, akkor asszem a franciatükör mögött a nyomozótiszt most húzna egy bazi nagy strigulát a "bűnös" oldalra.

SK: "Sarka Kata azt is fel tudta idézni, férje mit viselt az első randin..."

Bámulatos.

SK: "Értem küldött egy limuzint, amiről kiderült, Lou Bega miatt bérelte az Esti Frizbi stábja, hiszen azzal vitték reptérről a forgatásra. A randi igazából akkor kezdődött el, amikor az énekest és Edvin Martont kitettük a szállodájuk előtt..."

Mennyire kisstílű dolog azzal az autóval villantani egy nő előtt, amit amúgy egy céges melóhoz bérelt ki a cég? Gondolom ki volt fizetve egész napra, Petérünk meg úgy gondolta, hogy ha este amúgy sem kell még visszavinni, akkor igazán megkocsikáztathatja vele a kiszemelt csajt - hátha így már az "övé lesz", miután az első randin nem sikerült levarrni a bukszát ("Szerettem volna, ha már az első randin az enyém lesz, de ő visszautasított"). Úriember.

Arról már szót se ejtsünk, hogy Mr. Frizbi (ezen majdnem hangosan felröhögtem) nem volt képes még azt se megszervezni, hogy előbb kiteszi a két muksót és csak azután veszi fel a húst. Aztán lehet, hogy én nem vagyok elég vidéki és Sarka Katának ekkora truváj volt az évek óta sehol nem jegyzett Lou Bega-val egy autóban ülni...

SK: "Péter állandóan azon izgult, hogy le ne bukjon a barátnője előtt. [...] Akkor nekem is volt barátom..."

No, viszont ez az, ami kicsapja nálam a biztosítékot.

Kedves Péter és Kata!

Beletörődöm, hogy az egyik nyomorult, folyton a képernyőre vakarodó, tehetségtelen, ámde öntelt barom; abba könnyebben beletörődöm, hogy a másik nem tett le semmit az asztalra azon kívül, hogy bizonyos időközönként megszabadul a ruháitól és ország világ megbámulhatja az amúgy valóban figyelemreméltó testét; gyomorforogva és szánakozva beletörődöm, hogy ordenáré csinnadratta közepette egymáséi lettek; felfogom, hogy egy butácska nőt hogy fogott meg a pénz egy ritka rusnya, bumfordi figurában...

De áruljátok el: miért kell azt reklámozni, hogy az előbbi egy szerencsétlen kangörcsös strici, aki ráunva a vén tyúkra elkezdett mellette egy fiatal pipit hajtani? Miért nem tűnik fel az utóbbinak, hogy csak tovább mélyíti a róla kialakult nem túl csábító képet, miszerint egy ostoba, kilóra megvehető, repedtsarkú hústömb?

Megérdemlitek egymást.

Meg a KFV+ pecsétet.

Címkék: média halálrá kfvpozitív

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr671843441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása