The Győző Takes It All

 2010.03.04. 12:15

Yesss!!! Az ország szégyene visszatér a képernyőre!!!

Hogy száradtatok volna el anyátok combján. Médiaprostituáltak.

Ahogy pusztuljon az is, aki visszateszi ezt a mocskos, kivakarodott csőcseléket a TV-be. Hasonlóan gyors véget kívánok annak a többmillió kásaagyúnak, aki a médiafogyasztási szokásaival hozzájárul, sőt, mit hozzájárul, ösztönzi az programigazgatókat arra, hogy ilyen trágya folyjon a képernyőről!

Nem figyeltem mostanság a nézettségi adatokat: lehet jön fel a TV2 (csodálkoznék) és elő kell rántani a kalapból a verhetetlen csodaműsort? Szánalmas.

Mellesleg jó lesz az, hogy továbbra is ez a kóros feltűnési viszketegségben szenvedő zsírparaszt és degenerált családja lesz a cigányság szimbóluma? Igazi szűk keresztmetszet. Úgyis frankó a megítéltségük, öntsünk még egy kis olajat a tűzre ebben a nem éppen nyugodt, Jobbiktól árnyékolt időszakban...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mielőtt valaki szóvá teszi az alábbiakat, gyorsan zárjunk is rövidre néhány kérdést:

1. Nem szeretem a cigányokat. Határozottan nem.

2. Ettől függetlenül nem vagyok rasszista. Pont annyira tartom visszataszítónak a viselkedésüket, az antiszociális hozzáállásukat és a kulturálatlanságukat, mint például a hőzöngő "magyarista" tajtrészeg skinhead-ekét. Az egyik legjobb barátom, Doren mindig azt mondja, ha valaki "cigányozik", hogy ne általánosítson: ő azt vallja, hogy ha van egyetlen olyan cigány is, aki jó ember, akkor nem lehet mindőjükre ráhúzni, hogy rosszak, mert nem igaz. Hajlamos vagy vele egyetérteni, mert valóban találkoztam már tanult, nem zsivány, dolgozni tudó és akaró cigány férfival és nővel is, csak éppen nem ez a jellemző. Nem, a jellemző az, mint amit például Nyírpilisen láttam, amikor a Demján Sándor Alapítvánnyal mentünk le az újságírókkal: retkes putrik, ahol egy kisöprés is már csodát tett volna, a kocsmából előrángatott, a támogatásból részegedő szülők, de azért az úpécé parabola az mindenhol ott virított! Valóban, nem minden cigány ilyen, de a nagyja az sajnos igen és úgy érzem, hogy ez - és nem az ostoba előítéletekből fakadó rasszizmus - okot ad arra, hogy viszolyogjak tőlük. Aki a fajgyűlölet bélyegét akarja valakinek a homlokára sütni az húzzon a kuruc.info-ra.

3. Azt írom és azt mondom, hogy cigány. Nem, nem roma. Mutasson nekem valaki egy embert, aki például az angolokra úgy hivatkozik, hogy "az English-ek" vagy mondjuk az olaszokra, hogy "az italiano-k", illetve ha ezzel megvan, akkor kerítsen nekem egy olyan angolt vagy olaszt, aki sérelmezi azt, hogy magyarul így hívják a népüket és nem úgy, ahogy ők saját magukat. A cigány-roma kérdés szerintem ennyivel rövidre zárható, de ha valami barom jogvédő mégis vinnyogna, akkor árulja el nekem, hogy a cigányság logikáját követve én követelhetem-e, hogy egyetlen cigány se mondhassa rám azt, hogy gádzsó, ami köztudomásúlag a nem-romák gyűjtőfogalma? (Abszolút zárójeles megjegyzés, amivel nem szeretnék indulatokat ébreszteni: feltűnt már valakinek, hogy pont az a két nép, akik a legtöbb előítélettel néznek szembe és akik a leginkább síkra akarnak szállni ezekkel szemben talált ki egy-egy olyan szót, amely a rajtuk kívül esőket jelöli? A zsidó "gój" és a cigány "gádzsó" terminusra gondolok...)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A bejegyzéshez kapcsolódóan még: a fenti élőlény adta az ötletet, hogy bevezessek egy címkét, bár még nem döntöttem el, hogy pontosan nem is lesz a neve. Egyelőre a "KFV+" bélyeg szerepel az elképzeléseim között, amivel a következők módon és az alábbi viselkedést "jutalmaznám":

Az a közszereplő vagy egyszerű magánszemély esetleg társaság, aki vagy amely adott időszakban valami istentelen ostobaságot szól vagy cselekszik a médiában vagy éppen ezen szavaival vagy tettével akar odakerülni az megkapja tőlem az orvosi diagnózisok analógiájával élő "Kóros Feltűnési Viszketegség Pozitív"  pecsétet.

Fontolgatom, hogy legyen majd ilyenből közönségszavazás is, csak sajnos még elég keveset sikerült így autodidakta módon megtanulnom a HTML-ről, meg a CSS-ekről :)

Van már amúgy egy-két bejegyzés vázlatban, hogy miért is lett ez a blog címe, meg hogy mit is értek én rajta, ha holnap elutazom, akkor egy nyugis órában lesz szerintem időm befejezni, hogy ebben a témában is tisztán lássunk.

Címkék: média halálrá kfvpozitív

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr671808339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BiG_ 2010.05.17. 17:32:00

A "cigány" nem a roma szinonimája. Az utóbbi "ember"-t jelent a saját nyelvén. A cigány a bizánci "athiganos"-ból származik, ami "törvényen kívüli"-t jelent. Talán nem véletlen a megnevezés...
Én a rendes fajtát nevezem romának, a söpredéket cigánynak. Így korrekt a megnevezés, nem? Jelentésbeli és tartalmi különbség, helyén kezelve...

Amúgy elég jól látod a dolgokat és egyetértek az értékítélet-válság meglétével és a probléma eredetével.

Üdv!

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.05.25. 15:08:42

@BiG_: Köszönöm az észrevételt, nem tudtam, hogy ilyen messze visszanyúlik a szó eredete.
A kategorizálásod logikáját is értem, jó lenne, ha az előbbi csoport válna a nagyobbá...
süti beállítások módosítása