Még nem tudom, hogy mi lesz itt

 2010.02.05. 13:16

Azt hiszem ez nem a legjobb kezdés egy blog-on, de mégis egy ilyen felütést érzek helyesnek, mégpedig azért mert tényleg halványlilasegédfogalmam sincs egyelőre arról, hogy mi minden fog felkerülni erre a lapra. Erre persze bárki azt mondhatja, hogy "Akkor mégis mi a túrónak kezdtél egyáltalán bele?".

Erre az egy kérdésre hála az égnek van válaszom - sőt, hogy pontos legyek egy egész sor válaszom van rá.

Az utóbbi hónapokat, vagy talán az utóbbi félévet egyértelműen A Változás fémjelezte számomra.

1. Még szeptemberben otthagytam életem első komoly munkahelyét.
2. Megvettem életem első lakását.
3. Testileg-lelkileg átalakultam. Méghozzá nem jó irányba, érzésem szerint.
4. Nem tudom, hogy lassan 3 év elteltével mi a jövőnk a barátnőmmel.

Így röviden leírva szerintem sokan magukra ismernek - hogy a részletek mennyire egyeznek azt majd később tudjátok-tudom meg, mert majd írok ezekről részletesebben is. A lényeg, hogy a fentiekből elég sok feszültség támad, aminek a nagyját semmilyen formában nem voltam képes kiadni magamból. Aztán arra gondoltam, hogy talán eljött az ideje, hogy ne csak olvassam (szinte mindig hozzászólás nélkül) mások blogjait, hanem magam is belevágjak egybe, ahol ki tudom magamból adni azt a kismillió dolgot, ami bennem kavarog.

Úgyhogy lett a Kóros Feltűnési Viszketegség és lettem én, KFV, "aki" már ki tudja hányadik alteregóm. Ez a hely lesz az én Grind My Gears-em (ha sokkal kevesebb humorral is, mint Peter Griffin tette), itt lehetek néhány pillanatra tán Howard Beale (ha sokkal kevésbé bölcsen is, mint a figurát alakító Peter Finch)...

...aztán lesz itt hétköznapi naplóbejegyzés. Önvallomás. Könyv-, film- és reklámkritika. Fantasy. Gitár és rock. Munkahelyi sztori. Munkahelyi agyhalál. Élménybeszámoló...

...és talán Megoldás. Nekem, Nektek, Mindenkinek. Valamire.

Mert nem tudom, hogy mi lesz itt. Ezek biztos, meg én - remélem, hogy majd minél több ember örömére.

Címkék: arspoetica

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr541731549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása