Ennyit az idei választásról.

2014-ben újra próbálkozhattok!

Állampolgári kötelességemnek eleget téve ma is elmentem a kijelölt választókörzetembe, de mint már évek óta, most is érvénytelen szavazatot adtam le.

Hogy miért?

Nem valami primitív polgárpukkasztó viccért. Nem is azért, hogy elmondhassam, hogy én aztán a polgári engedetlenség ékes példája vagyok.

Egyszerűen ezek nekem nem nyújtanak valódi alternatívát. Népbutító, hatalommániás zsebdiktátorok vagy korrupt, a lopásban kiművelt, fiatal generációt képviselő szarháziak. Súlytalan, átgondolatlan ötletekkel vagdalokzó újoncok vagy mellőzött, nagy tömeget megszólítani képtelen szaktekintélyek...

Egy olyan rendszer torzszülöttei, amelyet 20 éve, a rendszerváltás pillanatában egy bazi nagy delete gombbal el kellett volna tüntetni a hazai közéletből. Aztán reset, a rendszer döcögve talpra áll, a régi csorbákat kiköszörüli és persze újabb, eddig nem látott hibákat produkál.

Én elmentem és újra véleményt nyilvánítottam. Mert választani akarok.

De nem közületek!

Közben a másik szobában megy a TV, az M1-en Süveges Gergő, Török Gábor és Giró-Szász András épp titáni harcot vív, hogy a semmiről beszéljenek, mert az elcseszett választási szabályozás most néma kussra int mindenkit...

Gratulálok - mert függetlenül attól, hogy ki nyer, az látszik ebből a képből is, hogy nem nézünk normálisabb jövő elé...

Update: több, mint 54.000 érvénytelen szavazat volt. Kíváncsi lennék, hogy ebből hányat szart el a választópolgár és hány ment így direkt?

Címkék: voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr481912710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2010.10.03. 09:24:16

Elöző választáson én is csak üzeneteket fogalmaztam meg a lapon mindegyik pártnak, tehát érvénytelent szavaztam. Ugyanolyat, annyit érőt valójában, mint aki olyan hülye, hogy nem tudja megkülönböztetni a betüket. Szóval ennek SEMMI ÉRTELME! Így most el se megyek. Dilemma: "Kit dugjak meg, a fogatlant, a görbelábút, vagy a púposat???? Inkább itthon reiszolok, akkor legalább olyannal vagyok akit szeretek." Azt hiszed elolvassa, értelmezi valaki az "érvénytelenedet"???

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.10.05. 16:13:11

@A Tengerész: ha jól értelmezem a gondolatmenetedet, te azt mondod, hogy a dilettantizmus okán elszúrt szavazólap pont annyit ér, mint a szántszándékkal érvénytelenül leadott - ergo haszontalan.
Abban valóban egyetértünk, hogy az én EGY DARAB szavazatomtól ÖNMAGÁBAN nem változik semmi. Erre azonban hadd válaszoljak egy másik demagógiával: ha sok ember gondolja hasonlóképpen, akkor lehet a dolognak látszata.

Az érvénytelen szavazat szerintem egy szempontból mindenképpen többet ér a le nem adottnál: véleményt formáltam vele. Olyan nagy szavakkal, mint "állampolgári kötelesség" nem fogok dobálózni, mert üres lózung csupán.

Értelmezhető akkor lesz majd az ilyen szavazat, ha több ember tudatára ébred annak, hogy rossz irányba megy a szekér és hasonlóan reagál egy választáson.
süti beállítások módosítása