Pörög a kerék tovább

 2011.02.02. 17:48

Élek amúgy meg minden, nem mentem az előző poszt után a Dunának, vagy ilyenek.

Csak jól esett kiírni magamból, na.

Itt hagyom a posztok közöt amúgy "mindenki okulására" - meg persze elsősorban azért, hogy nekem is legyen itt emlékeztetőül, ha mégis belekezdenék megint a picsogásba, hogy ez vagy az nem jött/jön össze - hátha egy másik elmebeteg is idetéved rajtam kívül és segít neki lehiggadni, elboronálni egy-két dolgot magában.

Volt egy kisebb-nagyobb krízis is a múlt héten, történetesen kitöröltem az edzős blogomat - méghozzá véletlenül, bambaságból. A barátnőmnek akartam megmutatni, hogy milyen pofon egyszerű blogot indítani, meg vezetni, majd a rövid prezentáció után gondoltam kitörlöm a 2 perc alatt összetákolt lapot. Ekkor sikerült azt is előadnom, hogy milyen könnyű törölni a blog-hu-ról valamit, ha az ember hülye. Úgyhogy szombat délelőtt sűrű verítékezés közepette gyártottam újra az oldalt a Google tárolt változataiból, ugyanis a képeken kívül az égvilágon semmi nem volt lementve, azok is csak azért mert a feltöltés előtt mindig szerkeszteni kell őket és nem direktbe mennek a webre.

Kaptam közben 3 mókás feladatot is, próbamunka gyanánt egy hazai ügynökséghez. Még titoktartási nyilatkozatot is aláírattak velem, úgyhogy talán tényleg komolyan gondolják a dolgot. Minden esetre most 10-12 napig megint lesz állandó elfoglaltságom az edzés mellett délutánra-estére.

A héten még ziher, hogy lesz poszt, mert... majd meglátjátok, hogy miért, marha nagy meglepetés lesz :P

Címkék: munka mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/api/trackback/id/tr742633959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása